My profile

26 Dec

Mi-am editat si reeditat profilul. Aveam prea multe de spus despre mine asa ca a trebuit sa sterg cu nemiluita (prea multe metafore, prea putine epitete, i know, i know, but still :P) Si pentru ca eu consider cuvintele copilasii mei de suflet mi-a fost cam greu sa mai las asa pe drum din ei. Pai ghinionul cui i s-o parea ca personalitatea mea ar putea fi interesanta. Inseamna ca trebuie sa ma descopere treptat. Ce tot aiurez eu aici? :)) Cred ca majoritatea oamenilor intra pe bloguri nu neaparat pentru asta, trebuie sa am si eu ca toata lumea niste domenii de interes, pot sa aberez eu pana la ziua dar imi trebuie si substanta. Nu ca as face din asta un „must”, dar adevarul este ca daca as scrie numai despre mine probabil as intra intr-o depresie. Knowledge is power but ignorance is bless.

Lasă un răspuns

