Raport: Craciun

28 Dec

Ce-am facut eu pe 25, 26, 27? Am frecat-o aiurea in principal. Mi-am facut un blog, am postat cate ceva. Apoi am mancat f mult. Of Doamne, nu se poate sa fiu atat de brutal inconstienta. Cat sa mai cresc? Fir-ar sa fie! Dar daca tot m-am apucat sa vb despre asta… 😛 Lista arata asa: salata de boeuf, sarmale ff bune(mama e geniala, recunosc), cremsnit, dulciuri. Mmmm. Cozonacul a fost cumparat si a fost absolut oribil.

M-am uitat la televizor, am vazut cateva filme, am citit o carte f buna despre care am de gand sa scriu si aici. Totusi puteam sa petrec timpul si mai bine. De exemplu de ce naiba am pierdut o ora jucand table cu retardatul de taica-meo? Si de ce naiba nu i-am zis sa se duca dracului dupa ce s-a suparat ca i-am zis ca are o privire de criminal in serie? In schimb am zis ca asa sunt eu o tampita, spun lucruri fara noima, fac glume proaste etc. Chestia e ca… de fapt… I am sooo right.

Astazi vizita la matusa-mea. Mancarea nu mi-a placut, am ciugulit asa sa nu se supere, in schimb cozonacul si foietajele cu branza delicioase. Vad o matusa f batrana de-a lui mama acolo si o intreb „Mai traiesti?”, ii spun lui tataie ca decat sa gust din cafeaua lui mai bine beau apa de la robinet, la care el ma intreaba (serios oameni buni) daca nu vreau sa puna nishte vin peste. He’s a freak, really (si de el vreau sa povestesc someday). 

Au incercat sa poarte cu mine o conversatzie pe teme „gospodaresti” si eu am clipit si-am zis (am sperat ca razbate ironia) „Fascinant!!! iar ei m-au luat in serios, Iar pe vara-mea am complimentat-o in legatura cu parul ei spunandu-i ca daca nu face o vizita frizerului o sa o viziteze pe ea baba-cloanta ca sa recruteze personal.

And „Miss Popularity” goes to…

Lasă un răspuns

