RoMANEAUA… si pastilele electorale

23 Mar

Poate nu imi dau eu seama prea bine cum se invart lucrurile in politica damboviteana… dar nu ar fi mai bine sa vezi lucrurile in esenta lor si nu la suprafata? Ma refer la cazul d-lui Petre Roman, care in „intelepciunea” sa… pentru ca nu a reusit sa tzina fraiele partidului si mai rau apoi l-a pierdut de tot… vrea acum sa linga osul daca toata carnea a luat-o Basescu „aka” sa fure vechea denumire a partidului pentru formatiunea practic anonima pe care o conduce. Si care apropos am un lapsus acum… am uitat cum se numeste dar cred ca ar TREBUI sa se cheme in mod sigur „Partidul pensionarilor” ca tot apare el la otv am observat la o emisiune despre problemele acestei categorii napastuite in tarisoara noastra.

Si ce frumos e sa vb despre problemele celor amaratzi si fara bani de medicamente cand medicamentul tau preferat este pilula albastra desigur (si pastila servita alegatorilor in campanie)… astfel cum sa fie fericita d-soara aia cu nume ciudat ( ca nici pe al ei nu mi-l amintesc) ….. decat cu VERZISORI? Ahh… cat de romantic, verdele si albastrul, culorile naturii, ale puritatii, si sa nu uit albul, probabil asa va fi fata lui cand il va lasa pentru cineva cu mai mult potential… Pentru ca asa cum d-l Roman nu tzine de numele noului sau partid asa poate nici ea nu tzine un barbat doar pentru ca il cheama Petre Roman.

Deh, politica e o curva care danseaza pe ritm de manele in tara asta, in nici un caz una rafianta ca o… gheisa ca prin alte tzari. Sa trec asta la sectiuena „politica” sau la „uncategorized”?! Dar vai… eu am dreptul sa ma razgandesc, in schimb personajul mentionat nu prea. Mai biNE ar veni cu un program bun si oameni de valoare. Restul sunt povesti, s-avem pardon! (Si nu, nu oameni a caror valoare este masurata in masini, burti si lanturi de aur precum Adi Minune, care isi mai si canta la propriu valoarea prin targ)

Concluzia: in Romania politica inseamna manelizare plus pastile electorale.

Lasă un răspuns

