He’s special alright

13 Apr

La antena2 special au fost invitati 2 nutritionisti ca tot e acum in voga dar toata lumea se infrupta din shaorme pe la colturi. De la acestia am aflat printre altele ca painea prosteste… ceva cu tiroida, nush sa explic, ca painea neagra e de fapt vopsita si ca trebuie sa ne uitam sa scrie integrala pe ea, nu ca asta ne-ar scuti de e-uri si toate cele, de bere am aflat  ca nu e asa de pura ca in reclama iar aspartamul a fost  tatal lor, cel mai nociv. M-am bucurat ca au daramat mitul cerealelor, si eu cred ac este o chestie pur comerciala, au 350 de cal si sunt pline de zahar, cred ca asta spune tot, dar presupun ca plinutzele au constiinta impacata spalarea pe creier cu reclamele lor cretine. (Sa nu uitam ca cea mai importanta e cantitatea, ca si daca mananci ciocolata si e doar o patratica n-are cum sa-ti puna in pericol silueta)

M-am ingrozit de ce spuneau distinsii invitati (ca se vede ca erau f bine pregatiti) si daca jumatate din ce au spus ei ar fi adevarat e grav. Moderatoarea a intrebat la final ce putem sa mancam la m icul dejun de ex. (ca aia nu.. aia nu…) si d-na dr. a spus „o felie de paine integrala, o felie de branza de la tzarani si un ou fiert” Cred ca ar fi fost de pomina sa ii intrebe si ce avem voie sa mancam la celelalte mese ca in afara de salata (si aia organica) lor totul li se parea prost. Aveau dreptate in felul lor dar cred ca nu putem decat sa reducem poate mancarea nesanatoasa si nu sa o eliminam atata timp cat producatorii pun e-uri si mai shtiu eu ce grozavii in aproape orice. Este totusi un semnal de alarma pentru cei care se indoapa cu chipsuri en-gros. Sunt absolut dezgustatoare chipsurile btw. Apropo de asta… au facut si un experiment, au desfacut la inceputul emisiunii o punga de chipsuri sa vada daca se altereaza pana la sfarsit. Bineinteles ca nu au suferit nici o transformare, deci colcaiau de e-uri si de sare, bleah.

Si pana sa imi pierd de tot pofta de mancare sa spun si faza cea mai tare a emisiunii. Grasul ala cu stilul lui bombastic de a modera o emisiune de zici ca ai dat din greseala pe otv… poate am fost cam rautacioasa dar cert e ca tipul exagereaza cateodata in exprimare si ca dovada si in emisiunea aia cred ca a spus de vreo 10 ori „vai, ce grozavie, incredibil ce ne fac ashtia, este extraordinar ce spuneti” si variatiuni pe tema iar chipsurile am crezut ca mai are putin si le da foc in direct sau ca le face vraji producatorilor. Ei, imediat ce s-a sfarsit emisiunea si pe ecran aparea genericul a inceput sa se infrupte din ele de parca ar fi fost nemancat de 3 zile (la cata bardihanul are la el si 3 ore sunt suficiente presupun). Am lesinat de ras :))

Un răspuns to “He’s special alright”

  1. Liliana 25 August 2008 la 18:43 #

    Super tare :))))

Lasă un răspuns

