Poşeta de gleznă Chanel

25 Sep

Atunci când credeam că le-am văzut pe toate… voila:

Şi o imagine detaliată că poate sunt doritoare cu 1200 de coco în buzunarul de la poşetă:

(Oare Coco Chanel nu se răsuceşte în mormânt acum? Casa de modă care îi poartă numele mai purta şi amprenta eleganţei, a rafinamentului, şi nu a ţopismului.)

Nu e pentru orice buzunar dar nici pentru orice picioruş: (poză fragilă, atenţie la deschidere, poate vă explodează în faţă 🙂 )

via MB

9 răspunsuri to “Poşeta de gleznă Chanel”

  1. Alex 25 Septembrie 2008 la 11:01 #

    incredibil!
    toparlania asta imi aduce aminte de cocalarii aia la trening si care isi tin in soseta alba flausata pachetul de tigari si teancul de bani.

  2. gadjodillo 25 Septembrie 2008 la 14:09 #

    Alex: si un sis (a se citi shish), eventual
    oricum, gentuta de picior nu e cu nimic mai prejos de toate celelalte accesorii inutile, precum bratara de umar, curelusa de prins la git si barbatul atirnat de brat.

  3. Ade 25 Septembrie 2008 la 18:45 #

    Eu astept bikineii cu lacatel si cheita.

  4. dadatroll 25 Septembrie 2008 la 18:49 #

    Nu se rasuceste in mormant cal incurca posetele de la glezna.

  5. carmencorina 25 Septembrie 2008 la 19:40 #

    *Alex: Mihaela Rădulescu a fost prima care a purtat această poşetă (vezi în „cancan”-ul de azi) Dacă avea un pachet de ţigări acolo ne vrem banii (pe campanie) înapoi. A fost cu ocazia unei petreceri într-un cazino. Poate voia să trişeze ca Piţi şi avea un pachet de cărţi de joc acolo. Forma poşetei se pretează la ambele variante 😀

    *gadjodillo: cureluşă, brăţară de umăr, de câte chestii mai aflu… Sunt o ruşine pentru rasa f0meiască, ţţţ, na-na-na (snapping myself… că tot vorbim de cureluşe)! Nu generalizez, dar multe dintre fâţele care îşi permit gentuţa asta sunt accesorii pentru bărbaţi. Evident că MR se exclude, dar cred că o să le vedem în curând pe respectivele prin reviste colorate cu porcăria asta atârnată de picior.

    *Ade: dacă te mai uiţi pe site-ul cu piţipoance cred că ai observat că îşi pun ele cureluşă peste bikini ca să fie secsi deci nu mai e nevoie. Lăcăţelul şi cheiţa existau pe vremuri, când trebuia să te asiguri că aleasa nu te înşală când erai plecat cu vreo cruciadă. Acum le dau ei bani ca să le închidă gura şi nu le pasă prea mult de ce fac atâta timp cât păstrează aparenţele, că aşa e la noi la români.

    dadatroll: 🙂

  6. domnisoaradinfrig 25 Septembrie 2008 la 21:28 #

    1.se scrie „Chanel” si nu „Channel” ca nu e post de televiziune
    2.ti-am urmarit cat de cat blogu’ si pana acum il citeam cu placere.
    3.nu precizezi daca pantofii au fost prezentati in cadrul unei colectii pret-a-porter sau a uneia haute-couture.gandeste’te la diferenta dintre cele doua.
    4.moda=inovatie+imaginatie+cat mai multa nebunie in ceea ce creezi.
    5.eu una totusi nu as purta pantofii aia 😀

  7. carmencorina 25 Septembrie 2008 la 22:45 #

    1. Nu mă interesează foarte mult moda, cred că de-asta am greşit numele. Designerii, colecţiile lor,tendinţele… nu-mi spun mare lucru. App, eu port ceea ce consider că îmi stă bine şi ceea ce este adecvat pentru o ieşire. Oricum, postul l-am scris azi-noapte târziu, mă mir cum nu am făcut mai multe greşeli. Mersi că mi-ai detectat-o. Am editat deja. Nu le ştiu eu pe toate şi sunt deschisă la corijări, la alte păreri, nu mă deranjează să fiu corectată, chiar îmi face plăcere, mai condimentează un pic lucrurile pe aici, mai aflu câte ceva…
    2. Deci am făcut o boroboaţă aşa de mare că nu o să-mi mai citeşti blogul? Sincer, chiar îmi pare rău. Că una este să vină lumea printr-un motor de căutare şi alta e să ai vizite directe.
    3. Vezi 1
    4. Înseamnă că eu sunt o deMODAtă 😛 Probabil peste câteva luni toată lumea se va obişnui cu poşeta asta, va intra în „folclor” şi dacă va da cineva peste articolaşul ăsta va zice „Uite măi şi asta, ce cretină, câtă lipsă de viziune”
    4. Nici eu.

    Cred că o să mai comentez despre „feşăn”, it’s fun, îmi plac polemicile, discuţiile aprinse…

  8. domnisoaradinfrig 26 Septembrie 2008 la 18:38 #

    domnisoaradinfrig e mereu prezenta unde se pot duce discutii aprinse 😀

  9. lt 21 Noiembrie 2008 la 00:35 #

    Mie personal cel mai deranjant lucru la aceasta poseta mi se pare pretul; in rest ideea este chiar interesanta: purtand poseta in felul asta esti sigura ca ai mainile libere si ca nu mai porti si grija posetei (eventual sa o uiti pe undeva:) Astept sa produca si chinezii si imi cumpar:))

Lasă un răspuns

