Atenţie turmă, se poartă părul lung, alinierea!

30 Sep

Atenţie armată de ieniceri cu limbile întinse aşteptând să vă picure în guritză noile comenzi ale „feşăn-Gods”! Am zis „drepţi”! Tu ăla care îndrăzneşti să ai gusturi proprii, marş forţat citind The One cu voce tare. (Of, ăştia care nu vor să facă parte din turmă, cât stres, ar trebui să mă facă editor-„GENERAL”, nu mai suport să fiu doar un colaborator-„maior”.)

Deci oiţelor, s-a dat decretul. Nenea Armani, cum statea el pe wc aşa, s-a gândit că toamna asta o să se poarte părul lung. Inspiraţia i-a venit că nu mai avea hârtie igienică (marca Armani firesc) şi s-a gândit că dacă şi-ar pune extensii de un metru jumate ar putea să ajungă cu ele chiar în punctul nevralgic şi ar fi şi mai sexxxy în patul său (marca Armani evident) alături de partenerul său care testează rezistenţa materialelor. Şi Arhimede era tot în baie atunci când a descoperit legea care-i poartă numele.

Cum i-a adus un sclav hârtia igienică, după ce şi-a făcut treaba cu ea (ah, ce idee bună să pună cristale Swarovski pe ea, ah ce exicitante sunt, uuu) s-a gândit să noteze repede această idee genială, până nu o uită, dar vai, a uitat să ceară pix. Nu-i nimic, lasă că are ceva cu care să scrie, e maro, constrastul e destul de bun. Zis şi făcut. Depeşa ajunge şi în România, chiar în mâinile mele, stilistul de serviciu (aka măturătorul care adună tendinţele de pe jos şi le aruncă în coşul de gunoi care se numeşte creierul piţipoancelor) iar de aici la voi, oiţelor. Gata, nu mai vociferaţi, ce mă interesează pe mine că părul nu poate creşte de un metru în 3 zile după ce chiar eu acum 3 luni v-am spus că se poartă scurt şi ciufulit? Uitaţi ce frumos şi natural arată extensiile pe aceste încălţate:

(măcar Alinuţa a zis că şi-a pus extensii că aşa a dorit iubitul ei (??) probabil să aibă de ce să tragă atunci când ea imită un patruped, posibil chiar una bucată oaie depilată )

Plus că, de unde să trăiască şi saloanele astea deschise la orice scară de bloc dacă nu se schimbă lookul la fiecare sezon?! Aşadar, oiţe rătăcite, înapoi în turmă, trebuie să vă lăsaţi plete că vine iarna iar la primăvară băgăm iar maşina de tuns în voi, că aşa e obiceiul, e şi igienic, mai ales dacă vă puneţi extensii dar uitaţi să mai treceţi pe la noi să le îngrijiţi. Nu uitaţi să folosiţi Revalid. E stresant să fii mereu în tendinţi şi poa’ să vă cadă chiar podoaba capilară, iar noi nu am mai avea clienţi nu de-alta. Paşteţi fericite, fiecare fir de iarbă contează.

10 răspunsuri to “Atenţie turmă, se poartă părul lung, alinierea!”

  1. HD 10 Octombrie 2008 la 12:53 #

    alina plugaru este o darmata!:D

  2. carmencorina 10 Octombrie 2008 la 20:28 #

    Da, e praf. Look-ul ei e la fel ca şi persoana Alina Plugaru: vulgar, strident, de plastic.

  3. sorin 11 Octombrie 2008 la 15:08 #

    Parul lung sta bine la anumite persoane…..Sincer doar Bambi imi place cu parul lung:)….restu ori nu sunt aranjate ori chiar nu le sta bine:)

  4. urzeala 11 Octombrie 2008 la 17:23 #

    Daca prietena mea vede articolul asta o sa ma stranga de gat ca am lasat-o sa se tunda..ca normal ptr. tot ce e rau numai eu sunt de vina.. (Plugaru cred ca are vreo cerere..´Faº sa vii cu paru lung sa am de ce sa te trag ca sa ne simtim bine amandoi´)

  5. carmencorina 11 Octombrie 2008 la 21:50 #

    *Sorin ai dreptate. eu de exemplu am fost tunsă de multe ori ceva mai scurt, dar asta pentru că am vrut să repar greşelile stiliştilor, şi mi s-a spus că îmi stă foarte bine, dar am eu obsesia părului lung.

    *urzeala şi eu fac la fel cu prietenul meu. Atunci când nu îmi iese ceva el e de vină. În ce mod nu ştiu, dar trebuie să poarte el răspunderea :))
    Dacă iubita ta e drăguţă şi tu o iubeşti poate să fie tunsă oricum. Părul creşte la loc, dă-l naiba.
    Apropo de Alinush, ai dreptate, i-a cerut „partenerul” ei cică să se tundă aşa. ar fi frumos să o tragă de păr în timp ce….. şi să rămână cu el în mână =)) I’m sick, i know.

  6. cronica carcotasilor 12 Octombrie 2008 la 20:17 #

    ce tunsoare comunista ai

  7. carmencorina 13 Octombrie 2008 la 00:59 #

    Şi sunt mândră de ea 😛

  8. orator 16 Octombrie 2008 la 07:21 #

    dap, ne aduceam aminte de…

  9. mry 1 Noiembrie 2008 la 14:25 #

    Aia de la Bambi are parul natural 😉 dk tot „te faci k scrii” un articol ,makar fa`l cu cap.
    Din „articolu`” tau reiese doar invidia …Pa:-h

  10. carmencorina 1 Noiembrie 2008 la 19:36 #

    Eşti prost informată dragă. Are extensii. Sau cel puţin avea. Puţin îmi pasă dacă acum are sau nu. Cu asta stau eu să-mi bat capul acum… geeze.

    Daa… sunt foarte invidioasă pe piţipoancele care ajung pe blogul meu prin sărciuri gen „ce păr se poartă toamna asta.” Sunt invidioasă pe ălea care au părul ca o mătură în cap şi de-aia apelează la extensii. Crăp de invidie că aş vrea şi eu să fiu o sclavă a modei fără creier… cam pleonastică exprimarea, ştiu, se presupune că dacă eşti în genunchi în faţa modei nu prea ai creier să îţi dai seama singură ce îţi stă bine şi ce nu.

    Sunt acelea care stau în genunchi şi în faţa faluşilor în erecţie. Ăstea ca tine tot timpul aşteaptă câte ceva… ori ultimele tendinţe, ori un jet de spermă peste faţa lor tencuită de brainless Barbie.

    p.s.: Mori.

Lasă un răspuns

