Versus Tu la radio Zu

30 Sep

Aşa am aflat că aşa se numeşte emisiunea de la Radio ZU, difuzată în fiecare zi de la 18 la 19. Subiectele sunt… ce-ţi trece ţie prin cap. Deci este exact ca şi în emisiunea Traficanţii, care se vrusese a fi o emisiune în care ascultătorii să vorbească despre problemele din trafic sau de orice altceva care să-i ţină ocupaţi până ajung acasă numai că lucrurile au degenerat nu din vina lui Mircea Badea şi nici din cea a ascultătorilor ci pur şi simplu pentru că era imposibil să vorbeşti numai despre problemele din trafic sau să ai ca interlocutori numai „traficanţi”-adică oameni blocaţi în traficul infernal de la acea oră de vârf.

Am prins emisiunea pe ultimul sfert de oră că nu ştiam de existenţa ei. De fapt am intrat ieri pe site-ul lor dar nu îi dăduseră drumul. Noroc cu Pufulet. Nici Mircea Badea nu ştia foarte bine cum se numeşte (oare?), a întrebat prin regie în stilul caracteristic. Şi aşa am aflat şi noi… deşi iniţial au vrut să o numească Mircea Badea Show (să fi fost vorba şi de un alt format? Nu vom ştii niciodată) Mâine o să o ascult de la 6 să văd ce şi cum. Văd că se vorbeşte despre orice, nu a sunat nici un „traficant”, dar logoul emisiunii este „Mircea Badea te ţine alert în trafic”. M-am zăpăcit de tot. 

Ce ştiu sigur este că muzica e una comercială. Şi că nu urmează (deocamdată) nici o emisiune de ştiri după emisiunea lui Badea (motiv pentru noi să schimbăm frecvenţa… music is just fine tnx). Cei care vor să intre în direct o pot face la numărul de telefon 021/4091900 (la News Fm aveam 2 numere de telefon disponibile şi în general erau ocupate-aici am văzut că sună dar nu răspunde nimeni). Marea mea nemulţumire este că se întrerupte foarte des transmisia. Este enervant. Dar presupun că asta se datorează faptului că sunt şi ei la început, mai mult ca sigur or să remedieze neregulile ăstea.

Sunt curioasă dacă se va face o selecţie de data aceasta a celor care vor să intre în direct, mă refer la subiectele pe care vor să le abordeze. Că de multe ori ca să meargă la sigur şi din lipsă de originalitate interlocutorii săi vorbesc despre aceleaşi şi aceleaşi lucruri, spuse în altă emisiune sau chiar în cea care se difuzează în momentul respectiv. Nu de puţine ori auzim „aşa cum a spus şi interlocutorul meu”.

Dar vom vedea. Tare mă tem că indiferent dacă ascultătorii vor avea mai mult de 50% ceva de spus… eu o voi asculta cu plăcere că doar e moderată de MB, mai spune şi el ceva interesant pe ici pe colo, de fapt el întotdeauna are ceva interesant de spus (uite aşa tre’ să vorbească un fan adevărat 😛 ) atunci când ceilalţi ne fac favoarea de a-l lăsa şi pe el să vorbească (sunt mulţi care sună pentru a purta un monolog, nu o discuţie, cei care au ascultat Traficanţii ştiu despre ce vorbesc…)

Îi doresc mult succes!

10 răspunsuri to “Versus Tu la radio Zu”

  1. Pufulet 1 Octombrie 2008 la 10:03 #

    A mersi ca mi-ai zis ca merge live pe net.

  2. carmencorina 1 Octombrie 2008 la 14:12 #

    Cu plăcere 🙂

  3. christian-long 16 Octombrie 2008 la 12:08 #

    mersi ca ai pusa numaru de telefon pe blog. 🙂 mi-era prea lene sa il prind „on air” 🙂 10x.

  4. carmencorina 16 Octombrie 2008 la 20:48 #

    Telefonul e şi pe site-ul lor… pe radiozu.ro. Don’t mention it 😉

  5. Curetean Adi 30 Octombrie 2008 la 19:41 #

    mmmda,e ok emisiunea lui de la radio,mai ales ca e fara un subiect anume.E mai bine asa sa se vorbeasca despre orice mai ales intr-o emisiune moderata de badea Mircea.Oricum,bun”articolul”scris de tine

  6. carmencorina 30 Octombrie 2008 la 23:17 #

    thx. La cât de mult mă uit şi îl aud pe Mircea Badea (şi la cât de mult îmi place) ar trebui să scriu mereu câte ceva despre el. Dar nu vreau să par prea… FANatică. Lui în mod sigur nu îi plac oamenii de genul ăsta.
    Referitor la emisiunea de la radio, o urmăresc cam tot timpul, că eu stau de dimineaţa până seara cu laptopul „în braţe” şi ascult numai radio.

    Totuşi, câteodată nu ar strica o temă.

  7. doamne 4 Noiembrie 2008 la 12:53 #

    @corina-carmen

    Desi scrii asa cum gandesti, adica foarte clar si precis (hi hi )
    iti acord asa, de complezenta, circumstante atenuante pentru faptul ca ai scris frumos de MB. Si eu il ascult la radio, cand am timp, sunt usor dezamagit de calitatea sunetului. Am reusit sa vorbesc de vreo 5 ori la radio cu el, de cand e la ZU. Daca ai ascultat, i-am zis candva sa faca o un verisor nepoatei sale, l-am asemanat cu un „fir de nisip” prins intr-un angrenaj metalic, etc… Oricum nu mai intru pe blogul tau, asa ca good-bye, scrie multe. te-am iertat, voiam sa mai zic niste chestii despre poza ta care seamana cu cele de pe „pitipoanca”… dar faptul ca pari a-l intelege pe mircea, te „scoate”. succes si adio

  8. manolescu nicu 15 Februarie 2009 la 21:46 #

    vezi Carmen,si nesimtitu asta tot cu mirciulica tine.O avea magnet la tute?

  9. carmencorina 16 Februarie 2009 la 01:17 #

    Mi se pare mie sau m-ai inclus şi pe mine în categoria tutelor?

Trackbacks/Pingbacks

  1. Radio ZU poate fi ascultat online « Mircea Badea Fansite - 1 Octombrie 2008

    […] Dupa ce mi-am pierdut orice speranta ca voi putea sa ascult noul radio, am citit articolul lui Carmen Corina. Am intrat pe radiozu.ro la sectiunea live (sus de tot), unde scria ca Inca lucram la streaming […]

Lasă un răspuns

