Nu voi mai scrie pe blog pentru o perioadă

30 Sep

„Dragi cititori” (ăia 3 care sunteţi 😛 ), nu voi mai posta nici un articol pe blog o perioadă pentru că am un deadline la o traducere de carte. Dumneaei îmi va mânca zilele şi îmi va toci neuronii pentru următoarele 2 săptămâni:

 

Sper să ne revedem cu bine şi sănătoşi (la cap… în cazul meu 😀 )!

Bye-bye!

7 răspunsuri to “Nu voi mai scrie pe blog pentru o perioadă”

  1. beheader69 3 Octombrie 2008 la 16:48 #

    succes :d

  2. orator 12 Octombrie 2008 la 20:18 #

    ce veste buna

  3. carmencorina 13 Octombrie 2008 la 01:03 #

    Răutăciosule… 😀
    Nu-i nimic, nu eşti obligat să mă citeşti.
    Este într-un fel o veste bună… pentru mine. Îmi folosesc timpul pentru lucruri mai importante în acest moment.
    Peace.
    Or not.
    Că tu eşti genul care vrea să necăjească… oratorule.

  4. carmens 22 Octombrie 2008 la 11:16 #

    BAFTA CARMEN,

  5. carmencorina 23 Octombrie 2008 la 00:46 #

    Mersi, carmens.

  6. orator 23 Octombrie 2008 la 10:11 #

    eu necajesc? pluteste linistea pe aici si e bine…asta vrem toti, nu? sa fie liniste

  7. carmencorina 24 Octombrie 2008 la 18:22 #

    Da.

Lasă un răspuns

