Pentru doamne doamne

4 Noi

Acum pot dormi şi eu liniştită că am obţinut iertarea ta nu? Ei bine nu. De ce aş da socoteală pentru felul în care scriu? Exprimă într-un fel ceea ce sunt. Într-un fel, pentru că mă folosesc de aceste prostii pentru a nu mă mai gândii la problemele mele. Mă ajută să scriu despre lucruri de genul acesta, mă linişteşte, pentru 20 de minute viaţa mea nu mai este viaţa mea.

Cât despre custom header ai dreptate, pentru că nu exprimă ceea ce sunt. Voiam o poză cu mine acolo pentru a nu mă ascunde în spatele unei identităţi virtuale. Nu aveam nimic în noul calculator aşa că am luat una rătăcită la photos prin mail. E un picuţ mai veche. Expresia feţei mă reprezenta. Nu însă şi părul şi cerceii. Nu am crezut că are o importanţă foarte mare acest lucru. M-am înşelat. Lumea judecă mult după aparenţe, mail ales dacă le oferi pe tavă şi mai ales cu vânătoarea asta de piţipoance-vrăjitoare de nu mai poţi să ai nişte gusturi care nu sunt conforme cu ale lui badpitzi că eşti o curvă.
Sunt receptivă la critici, am scos-o, dar numai pentru că mi-am dat seama că ACESTE critici sunt fondate.

Nu ştiu cum eram înainte dar acum sunt exact ceea ce o piţipoancă nu este. Cred că o fată mai simplă decât mine cu greu mai poţi distinge pe stradă. Poate prea simplă. Dar din pricina unei depresii cumplite (ce patetic sună) nici nu vreau să fiu altfel decât invizibilă, aş vrea să trec prin oameni şi oamenii să treacă prin mine.

Aceste călcări în picioare ale ego-ului meu îmi fac totuşi bine. Ce poate fi mai benefic pentru un  mort viu decât nişte cuţite care să ajungă până la oase? Îţi mulţumesc.

3 răspunsuri to “Pentru doamne doamne”

  1. beheader69 1 Decembrie 2008 la 01:29 #

    super:)

  2. Tu Nu Existi 24 Decembrie 2008 la 01:46 #

    Stai linistita ca Doamne Doamne n-are nimic impotriva. Daca nu scriai pe blog cum ii mai trimiteai scrisoare?

  3. carmencorina 24 Decembrie 2008 la 22:33 #

    Corect. Sper că a şi citit-o…

Lasă un răspuns

