Miss Camera Deputaţilor – Roberta Anastase

19 Dec

La dracu’! Şi dacă a fost Miss România ce? Asta înseamnă că a fost normală reacţia de batjocorire din partea moderatorului dar şi a invitaţilor la emisiunea Sinteza Zilei? Femeia asta e în politică de la 15 ani, nu a intrat în horă ca să se îmbogăţească, din câte ştiu familia ei are bani; aşa cum spune şi pe site-ul personal, a fost fidelă pd-ului, nu a schimbat barca după direcţia vântului; a trecut prin toate stadiile în partid, nu a sărit etape, nu e un nimeni venit să ocupe locul celor mai „merituoşi”.

E adevărat, o să fie greu cu toate vulpile bătrâne din Camera Deputaţilor, cu toţi mitocanii care au nimerit pe acolo, cu toată priceperea care poate că îi lipseşte pentru a ţine frâiele adunării aceleia care abia aşteaptă să vină ora prânzului sau ora la care pot să se tireze. Nu ştiu dacă are tăria necesară pentru a se descurca, dar cred că trebuie să îi acordăm o şansă. Nu mă uit la ea cu un entuziasm maxim, dar nici nu vreau să îi arunc cu noroi în ochi.

Nu am impresia că este neatinsă de sferele cercurilor de interese, cred doar că aceste lucruri sunt inerente în politică. Important este ca alegerea ta într-o funcţie să nu fie în contradicţie nici cu ceea ce ai realizat până la acea numire, nici cu capacităţile tale. Din păcate nu există multe criterii după care putem măsura dacă o persoană este potrivită sau nu pentru funcţia de Preşedinte al Camerei Deputaţilor. Unul important cred că este îndeplinit de d-na Roberta Anastase. Are experienţă în funcţiile de conducere. Oricât de surprinzător ar părea, încă din 1997.

Vom vedea deci dacă are stofă pentru această funcţie. Şi apropo de stofă, faptul că o prezinţi în faţa naţiunii „înfăşurată” într-un costum de baie într-o singură piesă nu înseamnă că o denigrezi, frumuseţea sau un titlu de Miss nu reprezintă incompatibilităţi, mai degrabă ar putea fi nişte atuuri, chiar şi în politică.

231

27 răspunsuri to “Miss Camera Deputaţilor – Roberta Anastase”

  1. medusa 20 Decembrie 2008 la 12:40 #

    Corect. Nimeni nu comenteaza activitatea ei ca europarlamentar. De ce oare? A fost buna, a fost proasta, ar fi mult mai interesant de stiut decat o participare la miss Univers.

  2. carmencorina 24 Decembrie 2008 la 22:40 #

    Într-adevăr… aşa s-au luat şi de Monica Iacob Ridzi. Că a ţinut un discurs siropos în Parlament. Dar altceva nu au mai spus despre ea. Faptul că era preşedintele oganizaţiei de tineret a unui mare partid nu a contat în alegerea ei ca ministru al Tineretului şi sportului? Nu îi iau apărarea, cred doar, ca şi tine, că ar trebui să se pună accentul mai mult pe activitatea profesională, şi nu pe cancanuri.

  3. ionut 30 Iunie 2009 la 09:33 #

    Si eu cred ca a participat la concursuri pentru ca e frumoasa.Sa se uite pe galeria fota a Camerei.Ocritica,defaimeaza,injosesc doar niste
    aroganti,ignoranti si invidiosi care ar trebui sa afle ce studii are.
    Cea mai mare opera de arta a umanitatii in opinia mea modesta este nudul DAVID a lui MICHELLANGELO.Pentru cei mai multi pare obscena dar
    asta denota u rahitism avansat al judecatii de gust.R.A.Anastase nu a
    participat nud la acele concursuri.Daca standardele eticii,esteticii si
    logicii nu sant identice se instaureaza ignoranta si coruptia,delatiun
    ea si pauperitatea.

  4. ionut 3 Iulie 2009 la 16:57 #

    Sriu aceste mesaje de pe un laptop luat recent la mana a doua,face si
    el figuri darsi eu sant un profan,asa ca rog a-mi fi iertate greselile.
    Va multumesctate

  5. ionut 4 Iulie 2009 la 06:51 #

    Pe pictura prezentata de ICR la o expozitie in Germania si care a starn
    it atatea discutii as intitula-o,,NU AI CE CERSI DE LA UN SPINZURAT”
    si nodul gordian are nevoie de o mana inclestata pe o sabie nu de mana
    unui cersator.ESTE O OPERA DE ARTA.As alatura acestui tablou scluptura
    DAVID a lui Michellangelo.Iar pentru a nu mai critica pe domnul H.R.Pat
    apievici sa cititi Schimbarea la fata a Romaniei si Omul recent scrisa
    de domnia sa.Va multumesc.

  6. ionut 4 Iulie 2009 la 06:55 #

    Corectare.Carta,,Scimbarea la fata a Romaniei” a fost scisa de un geniu
    numit EMIL CIORAN.

  7. ionut 7 Iulie 2009 la 22:50 #

    Vreau sa realizez un proiect umanitar pentru copii oropsiti ce se va compune dintr-un album de autor cu 12piese muzicale pop pe versurile
    lui M.EminescuAm trimis acest proiect MarceleiT.directoarea Teatrului
    de Revista MAJESTIC dinPLOIESTI cu care vreau sa colaborez si in privin
    nta spectacolelor de promovare.La tel. domnia sa mi-a spus ca nu au fonduri pentru asemenea proiecte.Am mai trimis acest proiect si Presedi
    ntei Camerei R.A.Anastase ce este colega cu T.Paleologu si impreuna
    sa gaseasca solutia finantarii acestui proiect deosebit.
    Va multumesc

  8. ionut 8 Iulie 2009 la 11:22 #

    Cuceva vreme in urma am dat Crinei Mardare un CD cu 10 piese muzicale demo pe versurile lui M.Eminescu inregistrat la un prieten de pe o caseta trsa pe un casetofon uzat.Deci inregistrarea este slaba dar o ur
    eche muzicala intelege.Am rugat-o la ea in studiou sa ma sprijine a face orchestratila aceste piese daca nu doar la o parte.Nu am mai prim
    it nici un raspuns si nici nu am mai reusit sa o contactez.Este o muziciana deosebita si are si voce buna . Pacat ca s-a desramat supergr
    upul SFINX care sper sa se refaca.Eu am realizate peste 100de piese pop
    rock,blues si am putea realiza dupa multa munca cateva albume. Va multu
    mesc.

  9. ionut 12 Iulie 2009 la 09:24 #

    Mesaj pentru R.A.Anastase-Presedintele Camerei.
    Sant un,, cantautore provinciale” si am create peste 100de piese muzica
    le pop.De aceea vreau sa realizez un proiect umanitar ce se va compune dint-un album de autor cu 12piese pe versurile lui M.Eminescu.Am trimis
    acest proiect Marcelei T.diretor la Teatrul de Revista MAJESTIC din Plo
    iesti cu care vreau sa colaborez si la realizarea spectacolelor de prom
    ovare.La telefon mi-a spus ca nu au fonduri pentru astfel de proiecte.
    Am trimis acest proiect si Presedintelui Camerei,care pentru a adauga un punct remarcabilla cariera ei si a realiza acest proiect e necesar a pune bazele unei organizatii caritabile care sa se ocupe cu ajuorare
    a copiilor oropsiti si a batranilor singuri.Va multumesc

  10. ionut 14 Iulie 2009 la 07:09 #

    Trebuie sa mai mentionez ca in urma cu ceva ani am dat acest proiect,o
    caseta cu 10piese demo si partiturile lor lui Ichim Traian cand era
    dirijor la Teatru de Revista din Deva.A spus ca ii place muzica mea
    dar de atunci nu am mai dat de el.Recent l-am vazut pe un DVDfiind
    dirijorul grupului ce-l acompaniaza pe cel ce a castigat un concurs
    in Spania si canta muzica clasica.Va multumesc

  11. ionut 15 Iulie 2009 la 16:19 #

    Azi 15 iulie 2009 am fost la DEVA si de la Oficiul Postal 6 am expediat o reco
    mandata Doamnei R.A.Anastase-Presedintele Camerei cu proiectul cultural-umanit
    ar si un memoriu cu aviz de primire.Sper sa ajunga in posesia ei pentru ca am
    trimis mai multe dar nu am primit nici un raspuns.Am trimis acest memoriu pe adresa CAMEREI.Str.Izvor,NR.2-4,Sect.5.
    Va multumesc.

  12. ionut 17 Iulie 2009 la 07:59 #

    Cu ceva vreme in urma am cumparat si citit cartea,,ARTE SI IDEI”de William
    Fleming.Aceasta carte ar trebui impartita in patru si predata in anii de liceu
    in cadrul unei noi materii,,ISTORIA ARTEI”.La pagina 16 scrie:Conventile sant
    transpiratie,arta este inspiratie.Conventile sant previzibile;marea arta este
    imprevizibila.Conventile sant mostenirea traditionala;inventia si inovatia sant semnele schimbarii.

  13. ionut 22 Iulie 2009 la 08:14 #

    CARMEN DARLING.
    DE CAND AM GASIT BLOGUL TAU AM TOT VRUT SA TE FELICIT PENTRU SITEUL CU
    PICTURI.SPER CA NU TE SUPERI CA O FAC DOAR ACUM.ITI MULTUMESC PENTRU
    ACEASTA COLECTIE.TOATE DOMENILE DE ACTIVITATE AR TREBUI SA AIBE ATRACTII
    PENTRU ARTA.IN HOLURILE MARILOR BANCI SA SE ORGANIZEZE EXPOZITII DE
    SCLUPTURA,PICTURA,GRAFICA ETC.COMBINATE CU RECITALURI DE MUZICA SI POEZIE.TOATE SPONSORIZATE DE BANCI PRIN PLANURI DE SPONSORIZARI ANUALE
    ACESTA ESTE DOAR UN EXEMPLU ELE POT FI CU SUTELE,DACA VREM SA ARATAM
    LUMII CA SANTEM UN POPOR CIVILIZAT.SE CONSTRUIESC STADIOANE,CATEDRALE
    ETC.DAR NU SANT BANI PENTRU CULTURA, EDUCATIE SI SANATATE.
    VA MULTUMESC

  14. Carmen Corina 23 Iulie 2009 la 23:56 #

    Ei merită felicitaţi, au un site foarte mişto, am văzut tablouri frumoase acolo.
    Şi eu am vrut să arate exact ca o pictură aşezată frumos pe un perete alb dintr-un birou elegant.
    Ar fi o idee bună să se organizeze expoziţii în holurile unor bănci, cel puţin acolo unde spaţiul o permite, că mai tot românul are câte o treabă pe la bancă.
    Poate că nu sunt bani, dar nici INTENŢII ONORABILE nu prea sunt.

  15. ionut 24 Iulie 2009 la 08:05 #

    MESAJ PENTRU R.A.ANASTASE-PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR.
    Cu ceva vreme in urma am trimis D-lui Ioan Carmazan-un bun regizor,un
    proiect de scenariu pentru un film muzical in trei parti ce va avea si
    15piese muzicale pop create de mine.Acest proiect l-am trimis si D-nei
    Maia Morgenstern careia i se potriveste rolul mamei.Acest FILM poate fi
    un succes garantat daca va avea ca temei actiunea, suspansul si emotio
    nalitatea intr-o coproductie cu cei de la HOLLYWOOD SI U.E.In luna mai
    am dat un CD cu o piesa muzicala la Centrul de Pregatire Profesionala in Cultura,respectiv D-nei Petre Cristina,de la care am luat Atestatul
    de Cantaret Profesionist.Aceasta piesa face parte din cele 15 ce ce inc
    lud in proiectul amintit mai sus.VA MULTUMESC

  16. ionut 8 August 2009 la 14:14 #

    Doamna R.A.Anastase-PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR ar trebui sa prop
    una Parlamentului si Guvernului sa fie mutate cateva muzee din Bucures
    ti in PALATUL PARLAMENTULUI si in locul lor sa fie amenajate gradinite si centre cultural-educative pentru copi.
    Sa se formeze o singura conducere peste RADIOUL SI TELEVIZIUNEA NATIONALA cum a mai fost nu de multa vreme.
    Toate ambasadele impreuna cu centrele culturale sa comemoreze numele
    ce au intrat in circuitul de valori universal:C.Brancusi,E.Cioran,
    G.Enescu,M.Eminescu,M.Eliade etc.etc.

  17. ionut 12 August 2009 la 09:05 #

    In budism se spune ca cel ce NAZUIESTE spre cunoastere trebuie sa fie la fl de INDARJIT ca un vierme ce roade un sicriu.
    S-a ajuns la fundul sacului pentru ca de 20 de ani numai se minte si se fura.CRIZA ACTUALAse va extinde atata timp cat cei ce traiesc din fo
    ndurile publice sant mai numerosi decat cei ce le furnizeaza.
    Decat iar Ilici si P.S.D.-EII
    Mai bine cu P.D.-LEII.
    Cu a lor subtil carmaci
    Pus pe sotii si dibaci.

  18. Carmen Corina 12 August 2009 la 10:19 #

    Ionuţ, m-am săturat de rimele tale stupide şi puerile precum şi de ideile de aceeaşi speţă ce le generează. Aşa cum ţi-am sugerat într-un comentariu anterior pe care se pare că nu l-ai citit, fă-ţi un blog unde să-ţi expui elucubraţiile. De acum încolo toate sporovăielile cretine ce nu au legătută măcar tangenţială cu subiectul vor fi şterse.
    Iar ultima strofă, pardon ultima borâtură pe tastatură, m-a îngreţoşat de-a dreptul. Mută-ţi pupinCURismul în altă parte.

  19. ionut 12 August 2009 la 14:00 #

    Daca te ti asa cum te pretinzi nu trbuia sa alegi pentru a discuta partea a doua a comentariului ci prima.Nu ma suparam daca nici nu publicai partea a doua. Nu ma mira ca un din cele mai odioase crime
    din zilele noastre a fost savarsita de doi studenti ceeace dovedeste
    lipsa lor de educatie si ineficienta sistemului nostru educational rupt
    complect de realitate.
    Va multumesc

  20. Carmen Corina 12 August 2009 la 15:56 #

    1.”te ti”- varianta corectă este „te ţii”, cu doi de „i”, plus că începutul propoziţiei în sine nu are sens.
    te pretinzi” – reflexivul nu este recomandat în acest caz, corect era „pretinzi că eşti”
    „complect”- complet!
    (Care educaţie? Şi nu da vina pe repezeală, în cazul acela mai omiţi litere, nu le adaugi)
    2.Eu nu modific un comentariu, TU trebuie să te asiguri că el nu este inept înainte să îl postezi.
    3. Dacă poţi să dai vina pe lipsa de educaţie când este vorba de o crimă oribilă săvârşită cu atâta cruzime, îţi sugerez să îl citeşti pe Freud. Lumea nu este un locşor plăcut în care proiectele umanitare ale visătorilor sau ale schizofrenilor prind viaţă. Din păcate.
    4.Voi analiza acum prima parte a comentariului, aşa cum mi-ai sugerat.
    Ai vorbit despre cunoaştere. Bun, ai dat un citat plin de înţelepciune. Super. Ce aş fi putut adăuga la asta? „Să fie.” Dar slabe şanse să se şi generalizeze într-o lume în care singurul lucru pe care vor să îl mai cunoască tinerii într-o zi de vacanţă este un nou profil de hi5, netlog, facebook şi alte rahaturi.
    Ai trecut apoi meteoric şi fără nici o legătură cu fraza anterioară la criza economică şi la cei vinovaţi de ea. Te-aş fi iertat pentru asta dacă nu ai fi încercat să speli putina portocalie cu ultima dintre idei, având în vedere că poartă CU TOŢII vina pentru situaţia dezastruoasă în care ne aflăm, indiferent de culoarea politică.
    Şi nu este vorba că cei care trăiesc din fondurile publice sunt mai numeroşi căci, dimpotrivă, sunt mai puţini decât „talpa ţării”, ci de faptul că acele fonduri nu sunt administrate nici cu raţiune nici cu bună-credinţă, de cele mai multe ori.

  21. ionut 12 August 2009 la 20:14 #

    Nu stiu ce se intampla,am mai scri depre acest aspect,eu scriu corect dar apare scris altfel la final.Dar prefer sa am greseli gramaticale,
    pentru ca ma intereseaza mai mult ideile,decat sa folosesc cuvinte
    ,,academice”.Ai scris ca vei sterge tot ce nu are legatura…la asta ma refeream.A discuta despre o asa crima nu am nevoie sa citesc pe nimeni,ci sa sustin introducerea trinitatii de aur a tarilor supercivil
    izate:PERMIS,INTERZIS,OBLIGATOR.Toti purtam vina pentru situatia actua
    la,dar unii prin pasivitatea lor mai mult ca ceilalti.Eu stiu prea put
    in cum trebuie sesizate institutile internattionale dar cei ce stiu de
    ce nu o fac? Aceasta stare de lucruri este doar inceputul unor transfor
    mari pe care as vrea sa le cred benefice si daca e sa strangem cureaua sa o facem toti nu doar unii.

  22. Carmen Corina 12 August 2009 la 22:01 #

    O.K. 🙂

  23. ionut 13 August 2009 la 06:16 #

    Corect cred ca fraza despre care ar trebui sa discutam mai mult ar trebui sa fie enuntata cam asa:CRIZA ACTUALA se va extinde atata timp
    cat cei ce traiesc exagerat de bine din fondurile publice,sant mai numerosi prin consumul irational,decat cei ce le furnizeaza.Am sa te rog ai da o forma cum crezi tu ca ar fi mai bine,tinand cont ca afirmi ca aceste fonduri nu sant administrate nici cu ratiune nici cu buna-credinta.

  24. ionut 15 August 2009 la 11:46 #

    Dar cuvintele tale ,,academice”se potrivesc perfect si tie daca citessi articolul care deschide aceasta pagina.In aceasta privinta opinea mea coincide cu a ta.Diferenta e doar de exprimare si calitate
    acesteia.

  25. competitive intelligence 5 Decembrie 2009 la 06:02 #

    great blog

    competitive intelligence

  26. ionica 24 Decembrie 2009 la 17:22 #

    Cu ocazia sarbaorilor de iarna vreau sa-ti urez Sarbatori fericite,La
    Multi Ani! si un an nou benefic tie si tuturor celor dragi.

  27. Carmen Corina 31 Decembrie 2009 la 12:58 #

    Multumesc pentru urare. Scuze ca n-am fost pe receptie mai devreme. Iti urez si tie La Multi Ani si un 2010 minunat!

Lasă un răspuns

