Miracolul Crăciunului (pt. „tunuexisti”)

27 Dec

„Saraca… Si nu l-ai parasit pe nenorocit? Pari sa meriti ceva mai bun” (parcă aşa mi-ai sugerat).

Ei bine, s-a întâmplat minunea, chiar ieri am luat această înţeleaptă decizie, chiar în a doua zi de Crăciun. Astăzi mă mut. Partea asta e cea mai complicată. Ah, şi venitul acasă, datul de explicaţii, acomodarea cu un nou stil de viaţă. Dar merită. Atunci când lucrurile o iau razna şi mai ales când cel de lângă tine nu este persoana alături de care ai început relaţia, ei bine, atunci trebuie să-ţi faci frumuşel bagajele şi să pleci, oricât de dureros ar fi (şi oricât de multe bagaje ai avea… ) Deocamdată parcă nu conştientizez pe deplin însemnătatea acţiunii mele. Cumva mă linişteşte să ştiu că el a grăbit lucrurile. Că s-a purtat în aşa fel încât să mă  determine să plec. Aseară a fost una dintre cele mai urâte seri din viaţa mea. Îmi face bine să ştiu asta. Să ştiu că a fost o jigodie. Şi că nu mai puteam face nimic pentru a salva relaţia. De fapt, tot ce s-a întâmplat nu a fost decât o cireaşă de pe un tort de mizerii pe care a trebuit să-l înghit felie cu felie în ultimul timp. Dacă aş da mai multe detalii aş pune cititorul acestui blog într-o ipostază ingrată, deoarece ar trebui să vorbesc despre lucruri care nu au mai fost menţionate aici, şi pe care probabil nu le-ar înţelege.

3 ani şi jumătate din viaţa mea… gone. The end of an era.

Aş vrea ca durerea să se scurgă pe povârnişul sufletului meu, aş vrea ca în curând să mă simt ca lacul Snagov dacă ar fi curăţat de toate deşeurile. Deocamdată mă simt ca un lac ce a secat complet.

6 răspunsuri to “Miracolul Crăciunului (pt. „tunuexisti”)”

  1. doctorfelix 28 Decembrie 2008 la 11:51 #

    tot „raul” spre bine! 🙂

  2. Liviu 29 Decembrie 2008 la 19:03 #

    Daca e asa… insanatosire grabnica la suflet. Adevarul poarta coroana mandriei intotdeauna. O viata luata de la 0 e o viata care are toate sansele sa devina perfecta.

  3. carmencorina 29 Decembrie 2008 la 21:54 #

    @doctorfelix, @Liviu, mulţumesc pentru cuvintele de încurajare. Nu ştiu dacă viaţa mea poate fi perfectă dar pot cel puţin să încerc să o fac mai bună. Dacă stau bine să mă gândesc, această relaţie pe care am lăsat-o în urmă era un izvor de nefericire. Nu spun că o să îmi fie uşor, probabil dacă ar fi aşa ar însemna că sunt o persoană superficială, ştiu doar că voi privi la un moment dat în urmă şi voi spune că a meritat. Un sentiment de linişte a pus deja stăpânire pe mine, sentiment pe care nu l-am mai avut de atât de mult timp încât cred că îl uitasem. Şi totul s-a întâmplat aşa de repede… Eu, care sunt o persoană aşa de calmă, de statornică, să spun cu atâta hotărâre „gata, mi-a ajuns”…

    Acesta va fi cu adevărat un An Nou. Profit de ocazie să vă spun „La Mulţi Ani şi fie ca toate dorinţele să vi se împlinească, să primiţi bucuriile cu sufletul curat, să rezistaţi în faţa necazurilor, şi să nu uitaţi să mai şi daţi înapoi atunci când viaţa este bună cu voi.”

  4. Tu Nu Existi 31 Decembrie 2008 la 00:54 #

    Te felicit sincer. Ai avut mult curaj. Imi dau seama cat de greu trebuie sa fie pentru o persoana atat de sensibila ca tine. Usor n-are cum sa fie insa tot raul e spre bine. E mult mai rau sa fii singur in doi.
    Totul se vindeca in timp. Sa stii ca nu s-a terminat. Vei mai suferi, insa in fiecare zi mai putin. Acum esti singura dar e mai bine asa. Ai mai mult timp sa te imprietenesti cu tine insati. Si poate ca asta e cel mai important.

  5. Anonim 31 Decembrie 2008 la 21:35 #

    Mersi.
    Eu m-am pus intodeauna pe locul doi. Si m-am cam neglijat… inclusiv sub aspectul fizic. Chiar trebuie sa ma schimb.

    (paranteza: aici, la Craiova, nu am net de mare viteza si de-asta nu am mai scris pe blog. o sa vad cum fac, nici macar nu am cablu tras in camera mea…)

  6. carmencorina 31 Decembrie 2008 la 21:36 #

    anonimul eram eu

Lasă un răspuns

