CFR-ul şi criza financiară

24 Ian

Criza financiară se simte aşa de acut la Căile Ferate Române încât au luat următoarea măsură de a o contracara: în loc de permisele gratuite cu 24 de file s-au emis unele cu 12 file, urmând ca în cazul în care filele s-au folosit în totalitate să se emită un altul.

Asta îmi aminteşte de măsura luată de Stolojan ca angajaţii Guvernului să nu mai bea cafea pentru a micşora cheltuielile. Şi e la fel de eficientă!

Dar oare să elimine corupţia din sistem s-au gândit? Nu cumva grosul banilor ar veni dacă „naşul” nu ar mai lua cu nesimţire mită şi oamenii ar plăti biletele de călătorie? Şi mă refer la nişte bilete la un preţ decent, nu supraevaluate astfel încât să acopere şi gaura pe care o produc cei care nu plătesc.

Dar la ce să te aştepţi când unul ca Alexandru Noapteş a ţinut până mai ieri în mână frâiele acestei locomotive prăpădite numite CFR? Cam greu să cobori cu picioarele pe pământ când priveşti lumea din avion în drum spre New York, şi nu dintr-un vagon jegos, supraglomerat şi friguros, admirând panorama  câmpiei sterpe de pe ruta Videle – Bucureşti.tren

Anunțuri

2 răspunsuri to “CFR-ul şi criza financiară”

  1. Bilă 24 Ianuarie 2009 la 19:47 #

    Mă întreb dacă odată cu criza mondială sindicatul blatiştilor CFR n-ar trebui să mai scadă din preţ…

  2. carmencorina 24 Ianuarie 2009 la 22:28 #

    Din câte am înţeles, CFR-ul oricum face bani pe sectorul marfă, deci ar putea să lase preţurile mai jos la călători.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: