Poza zilei: little miss sunshine

21 Feb

La soare te poţi uita dar la dânsa ba (dacă ar fi văzut-o bobocii lui Lorenz ar fi urmat-o şi mai abitir):

poză_femeie_blondă

6 răspunsuri to “Poza zilei: little miss sunshine”

  1. sorin 28 Februarie 2009 la 15:02 #

    OMG….eram sa cad de pe scaun. M-am speriat

  2. sorin 19 Martie 2009 la 05:19 #

    Asta a fost desemnata cea mai „frumoasa” femeie pe „nu stiu” ce site. hrrrrrrrr

  3. Carmen Corina 19 Martie 2009 la 17:48 #

    pfuai, dacă şi asta e frumoasă…

    app, nu am mai scris pt că am aşa o lehamite de toate… (ciudat să văd totuşi că mi-a crescut traficul pentru că aveam de acum o sută de ani ceva cu Mihaela Rădulescu şi de-asta sunt interesaţi „inteligenţii” noştri compatrioţi să afle în ultima vreme, bleah, te apucă greaţa). Mi-am propus chiar să nu mai folosesc nici televizorul o perioadă, să citesc doar şi să mă uit în tavan dacă nu am chef de altceva. Mai bine aşa decât să îmi pierd vremea cu inutilităţile şi idioţeniile de pe net şi din emisiunile de doi lei. Iar filme bune… prea puţine sunt ălea care să conteze. Scuze de off-topic.

  4. Carmen Corina 19 Martie 2009 la 17:59 #

    de fapt, ca să nu mă îndepărtez totuşi de subiect, afirm că domnişoara din poză are o stare exact opusă de cea a subsemnatei.

  5. beheader69 9 Mai 2009 la 00:13 #

    yak

  6. Carmen Corina 20 Mai 2009 la 14:10 #

    It’s ART beheader69, n-o înţelegem noi 😀

Lasă un răspuns

