Confesiune

1 Iul

Îmi imaginez cum o ploaie torenţială de vară spală şi păcatele acestui blog: superficialialitatea, răutatea, ideile obsedante şi pe alocuri delirante, încercarea de captare a atenţiei prin titluri şi conţinuturi tabloidizate.

Dar de fapt nu vreau să şterg nimic, nu vreau să modific nimic, răul şi nimicnicia sunt o parte din mine şi cerneala virtuală trebuie să stea mărturie.

13 răspunsuri to “Confesiune”

  1. ionut 4 Iulie 2009 la 06:23 #

    Nu inteleg atitudinea ta asa de intrasigenta si indarjita despre acest blog.Nu poti pretinde abordari,comentarii,formulari liniare,impuse de un acelasi standard.In VIATA ca si in natura primordiale sant diversit
    atea si necesitatea sub auspicile dreptatii,frumosului si adevarului.
    Americanii spun ca NECESITATEA este mama inventiei,iar un mare grec ca
    DREPTATEA consta in cultul competentei.In budism cel ce NAZUIESTE spre
    cunoastere trebuie sa fie la fel de INDARJIT ca un vierme ce roade un
    sictiu.Va multumesc.

  2. ionut 13 Iulie 2009 la 15:35 #

    CARMEN DARLING
    As fi curios sa stiu de ce stergi mereu cee ce scriu despre proiectul
    umanitar dedicat copiilor inrtrucat est o intreprindere non profit?

  3. Carmen Corina 13 Iulie 2009 la 17:50 #

    Am sters tot ceea ce nu avea absolut nici o legatura cu subiectele despre care vorbeam in posturile mele.

  4. Carmen Corina 13 Iulie 2009 la 18:21 #

    Update: Mesajele dvs au aparut intr-un articol separat pe acest blog si am aprobat o mare parte din mesajele ce o vizau pe d-na Roberta Anastase si proiectul umanitar de care vorbeati, chiar daca, repet, nu aveau legatura cu postul meu, pentru ca intentiile sa va poata fi cunoscute gratie popularitatii acelui articol, atata cata este.

  5. Carmen Corina 13 Iulie 2009 la 20:16 #

    Sa va raspund si la primul comentariu… totusi 🙂 :
    Eu sunt diferita de la o zi la asta, de-asta si blogu e diferit. Cateodata nu trec de pojghita subtire a unei cepe cu nivelul gandirii si al interpretarii, alta-data ma ocup de „nemurirea sufletului” si alte „prostii”.
    Dar cel mai rau ma urasc atunci cand devin temporar sclava „statisticilor”. De-asta am fost asa intransigenta cu mine, pentru ca as vrea cumva ca acest lucru sa nu se mai intampla, dar din pacate stiu ca lucrurile nu vor sta asa, pentru ca daca graficul va fi jos si nivelul meu de stima va fi tot jos, am nevoie de aprobarea celorlalti, si din pacate in wordpress nr. de vizitatori este un criteriu.
    Si da, stiu ca nu am mai scris, dar vorbeam la modul general, plus ca asta e unul dintre motivele pentru care nu am mai scris.
    Visul meu este sa fac un blog in care sa vorbesc despre cartile pe care le citesc. Sper sa se indeplineasca intr-o zi, si sa ma si tin de el, pentru ca spre rusinea mea incep multe lucruri dar nu le duc la bun sfarsit.
    Ce sa mai, am o mie de defecte 😆

  6. ionut 13 Iulie 2009 la 21:16 #

    Ale tineretii valuri.Dar tin sa va multumesc pentru ajuorul acordat.
    Nu pot sa explic ce simt alaturi de intentia mea de a ajuta prin HARUL
    LUI pe acei copi oropsiti si acei batrani singuri si nefericiti si sa
    nu fi lasat si nici ajutat.

  7. Carmen Corina 13 Iulie 2009 la 21:22 #

    Cu plăcere. Vă doresc succes!
    Avem nevoie de oameni cu iniţiativă 😉

  8. ionut 14 Iulie 2009 la 05:35 #

    Lucrurile nu stau tocmai rozpentru ca nu stimsa profitam de bogatiile cu care ne-a daruit EL.Asa cum in zona voastra exista bogatie imensa
    petrolul si gazele asa si la noi in Ardeal exista aurul,argintul,uraniu
    Sant zone monoindustriale.Aici la noi aurul a fost exploatat de pe vremea romanilor ca acum sa se spuna ca nu mai are valoare.Niciodata in zona noastra,din cauza prostiei,nu a fost dezvoltata o industrie performanta in domeniul bijuteriilor cum au olandezii pe cea a diamantelor.Ar fi de discutat zile in sir.Va multumesc

  9. ionut 18 Iulie 2009 la 12:33 #

    CARMEN DARLING,AICI LA RUBRICA CONFESIUNI AR TREBUI SA IMPLEMENTEZI O
    POZA CU TINE CAM IN GENUL CELEI EXPUSE CU R.A.ANASTASE.VA MULTUMESC PEN
    TR FAPTUL CA -MI URATI SUCCS,DAR NU CRED CA BANDITII CE MI-AU
    FURAT MUZICA AU HABAR DE VALOAREA MORALA,ABIA COPII LOR SE VOR INTREBA DE CE TREBUIE SA PLATEASCA MINCIUNILE SI TICALOSIILE PARINTILOR.

  10. Carmen Corina 18 Iulie 2009 la 13:29 #

    Nu este o rubrică de „Confesiuni”, este un simplu post.
    Nu am poze foarte recente.
    Fiecare plăteşte într-un fel sau altul pentru greşeli.
    Vreau să cred că cei care nu achită nota de plată în viaţa asta vor primi factura cu dobândă mai târziu.
    Dar de ce vorbim despre asta?
    Până la urmă era vorba de un proiect umanitar, nu de o acuzaţie de furt intelectual.
    Dar presupun că dvs ştiţi mai bine despre ce e vorba.

  11. ionut 28 Iulie 2009 la 06:57 #

    Este vorba de un proiect umanitar dar care treneaza de ani de zile.
    Poate ma repet dar as vrea sa se stie ca pana in 89 am trimis pe benzi
    de magnetofon pe adrsa Scolii si a TV.de atunci MIHAELEI RUNCEANU-PROFESOR SI INTERPRET,cu o voce unica, peste 20de piese muzic
    ale pop,in vederea unor posibile colaborari.La cine or fi ajuns?
    Cei ce au furat aceasta muzica sant cei ce nu sant de acord cu realiza
    rea acestui proiect invocand vari motive.

  12. ionut 11 August 2009 la 09:08 #

    Asai datina la noi
    Ca din cinci, muncesc doar doi.
    Alti fura si-inima mumii
    De-am ajuns de rasul lumii.

  13. Carmen Corina 11 August 2009 la 16:53 #

    Foarte „original”!…

    Fă-ţi totuşi un blog unde să postezi toate aceste gânduri, proiecte, poezii. E gratis.

Lasă un răspuns

