O dimineață electorală proastă

8 Dec

Ieri m-a trezit o prietena la 8 si un sfert cu mesajul “a iesit idiotul ala”. Am refuzat sa cred asa ceva, mai ales ca eram buimaca dupa somn, m-am gandit ca poate nu l-o fi votat pe Geoana, dar mi-am amintit instantaneu ca are mai mult decat un singur neuron. Am intrebat-o cum e posibil asa ceva si mi-a spus ca mai toti cunoscutii de varsta noastra, tineri si ei, l-au votat pe Basescu pentru a nu iesi comunistii. Dumnezeule, asta e “viitorul tarii”, o haita de retardati influentabili? Nu am mai putut sa adorm, a fost ca in datile cand imi murea vreun animal foarte drag, atat de adanc am simtit lovitura. Oare cei care l-au votat cum mai pot pune capul pe perna, mai ales aia din strainatate, care au fugit dincolo de bine ce traiau si acum ni l-au lasat noua pe cap pentru inca 5 ani? Dupa aceea am inrosit telefonul, cred ca aveam nevoie de confirmari si de alte persoane care sa imi inteleaga frustrarea. O alta prietena a fost din partea PNL la o sectie de votare din cartierul ei si a facut o statistica ad-hoc la cei carora li se vedea optiunea de vot, avand in vedere ca buletinul era foarte subtire: persoanele despre care stia ca sunt mai dotate la mansarda, care au inteles cum stau lucrurile si de ce trebuie sa alegem schimbarea au votat PSD, in schimb o gramada de cocalari, de pitzi si de indivizi lipsiti de judecata proprie au stampilat PD-L. Ca si Mircea Badea, sunt profund intristata ca avem 5 milioane de orbi in tara asta care de ieri nu mai este si a mea. Vreau sa se aleaga praful de tot, pentru ca asa merita aceia care au pus botul la “anti-comunism”, “lupta impotriva mogulilor cei rai”, “referendumul prin care Basescu a luptat pentru popor”. Pana una alta, mi-am scos televizorul din camera, cartile sunt mult mai bune si mai sigure atunci cand vrei sa te refugiezi din calea prostiei, a perversitatii si a tupeului fara margini. Sa inghita altcineva curvele facute ministru calare pe 2 mosii, eu nu mai pot. Sa suporte altii bataia de joc si hahaiala unuia care ar trebui trimis cu forta pe mare, pentru ca este clar ca altceva decat a fi capitan de vas nu va sti niciodata sa faca. Votantilor portocalii le doresc sa isi hraneasca tartacuta aia goala cu hahaielile lui si cu dejectiile scoase de roboteii propagandisti, iar stomacul pot sa si-l umple cu pungile de faina si de zahar, sa vedem daca le ajunge 5 ani. Galetile sa si le puna pe cap, e mai intelept asa, decat sa fie martori la grozaviile pe care megalomaniacul le va savarsi acum, cand stie ca este ultimul (nostru) drum, asta daca nu modifica fragila Constitutie si se alege pe viata. Videanu, Blaga, Berceau, n-au avut nici o jena sa se intalneasca la MAI pentru ca fraudarea alegerilor sa mearga struna. In viitor, nici macar nu se vor mai sinchisi sa dea niste explicatii pe care numai o minte puerila le poate procesa, iar democratia va fi inmormantata fara fanfara. Astazi m-am trezit in acelasi cosmar, iar maine voi continua sa traiesc in aceeasi mocirla in care ne vom afunda tot mai mult, pentru ca nici sa emigrez nu imi permit. Mai bine faceam o facultatea tehnica, nu psihologia, desi se pare ca voi avea destui clienti.

34 răspunsuri to “O dimineață electorală proastă”

  1. Carmen 8 Decembrie 2009 la 23:44 #

    La fel de socata am fost si eu luni dimineata…si revoltata, ma uitam la TeVu si nu imi venea sa cred, imi spuneam, no way, asteptam sa creasca procentajul lui Geoana (ce infantila sunt)
    Nu il ador pe Geoana, dar pe Basescu nu il suport, vorba lui Badea ”e de porc”.
    Pana si bunicamea era revoltata, a refuzat 50 ron si un sac de cartofi de la ”ai lu’ Basescu” , pentru ca ea nu mai vrea sa iasa chioru’ si spunea indarjita ” lasa maica sa iasa Geoana, ca e mai frumos”(simpatica)
    Treaba cu Basescu anti-comunism ma depaseste, pur si simplu e logic faptul ca pe vremea cand el era comandant de vas, era imposibil detina o asemenea functie fara sa fie comunist.
    Adevarat presedinte cand a exclamat:” Un fleac! i-am ciurut!” …. si uite cum imi doresc pe zi ce trece din adancul sufletului meu sa plec din tarisoara noastra, dar n-am sa votez cand voi fi pe meleaguri straine, cu siguranta o sa o duc atat de bine incat nu voi avea nevoie de o galeata cu zahar si ulei, caci asa de bine probabil ca traiesc afara si cei care au votat in strainatate cu Base, doar e democrat omu’

  2. mugur de fluier 11 Decembrie 2009 la 16:21 #

    In,,Adevarul”din 09.12.2009 am citit mai multe articole interesante si pe care te rog sa le citesti si tu.Andrei Plesu care nu e chiar un nime
    ni in materie de publicistica,filosofie,eseistica si-a intitulat artico
    lul:De ce am votat totusi cu Basescu,fraza cea mai concludenta este,nici daca iese Geoana nu va fi sfarsitul lumii,nici daca iese Basescu nu va fi sfarsitul democratiei.Si explica de ce Geoana a fost infrant in cadrul dezbaterii si eu sant intru totu de acord.Un alt arti
    col interesant este recenzia spectacolului,,Legenda Marelui Inchizitor”
    cu Victor Rebenciuc unde scrie ca:spectacolul este o critica la adresa
    catolicismului,care a inventat Inchizitia si la adresa unui sistem care
    s-a obisnuit sa jongleze malefic cu putera ecleziastica si cu cea polit
    ica.Perfect adevarat dar se uita operele grandioase ale artistilor din
    acea perioada si alte perioade ale istoriei mai pline de ticalosii ca
    si acea in care a functionat Inchizitia.

  3. Carmen Corina 14 Decembrie 2009 la 22:47 #

    Carmen, scuze ca iti raspund asa de tarziu. De fapt, poate e chiar mai bine pentru ca atunci eram cam infierbantata de toata clocoleata de pe scena politica, de toata mizeria care daduse pe dinafara. Intr-un fel, acum parca sunt sedata, nu ma mai intereseaza nimic, vorba lui Badea, sa ne ia dracu’ pe toti, i don’t give a shit, pacat totusi ca trebuie sa suferim si noi pentru ignoranta, naivitatea, si prostia crancena a unora. Bineinteles ca nu il idolatrizez pe Geoana, dar este mult mai bun decat carmaciul ce ne conduce de la Golden Blitz, impreuna cu haita lui de oameni fara coloana vertebrala, cu Boc in frunte. Si uite cum Curtea Constitutionala ne-a aruncat praf in ochi cu numararea voturilor anulate, cand altundeva era problema. In afara cred ca l-au votat aia de s-au dus prin Italia de exemplu dar o duc aproape la fel de rau ca si aici. Plus aia care habar n-au cum si-a intins tentaculele peste toata tara si care sunt de fapt comunistii din toata povestea. Daca o sa fiu plecata din tara nu o sa votez, cred ca cei care au ramas stiu mai bine decat mine ce se intampla acolo, indiferent cat de informata m-as considera eu, pentru ca una este ce iti spune un ziar sau un mogul prin interpusii lui si alta este ce vezi tu cu ochii tai, daca nu esti orb, desigur, ca aia care l-au votat. Foarte simpatica bunica ta 🙂

  4. Carmen Corina 14 Decembrie 2009 la 22:53 #

    mugur de fluier, as avea indoieli asupra finalului din articolul lui Pleşu, dar om trai si-om vedea. Mersi pentru recomandari, chiar o sa le caut pe net si o sa citesc articolele respective.

  5. mugue de fluier 16 Decembrie 2009 la 09:21 #

    Daca i-mi permiti te-as intreba cine se face vinovat ca nici azi nu avem un Guvern aprobat de Parlament,nu avem bugetul aprobat pentru la anu si nu avem banii obtinuti din imprumuturile externe.Toate structurile si sistemele din Romania vor trebui aduse la standardele U.E.Reformele,eficientizarea si modernizarea Romaniei va trebui sa stea
    la baza politicii romanesti.Va trebui procedat cum procedeaza doctorii
    cu cancerul.Sa fim si noi ca nemtii, nu doar sa citim pe Kant si Hegel
    ci si sa aplicam cele citite.Trinitatea de aur a virtii lor sociale este:permis,interzis,obligator.Statul iti permite dar iti si interzice
    anumite actiuni,dar daca nu te conformezi acestor doua reguli poate sa te si oblige.E si chestie de mentalitate.

  6. mugur de fluier 17 Decembrie 2009 la 09:28 #

    Toate consideratile si respectul celor de la Cimisoara care si atunci si acum in alegerile recente au fost impotriva ciumei rosii condusa de
    ilici&co.Au castigat Presedintele si PDLimpotriva a 5-6 partide reunite
    intr-o alianta 322 actualizata condusa de ilici&co.Este culmea arogant
    ei si a lipsei de respect ca dupa ce ai pierdut sa vi in fata natiunii
    cu pretentii si sa impui conditii.Daca Dl Emil Boc a demarat Reforma
    ar trebui ca dansul sa o si sfarseasa.Reformarea,eficientizarea si mode
    rnizarea Romaniei vor trebui sa stea la baza politici in urmatori ani.
    Necessity is a mother of invention.

  7. Carmen Corina 17 Decembrie 2009 la 14:31 #

    mugur de fluier, ÎMPUŞCĂ-TE! În Piaţa Revoluţiei, sau unde vrei tu. Aduc floricele.
    Sau, dacă te strânge careva de coaie şi nu poţi să apeşi pe trăgaci, bagă-ţi fluierul ăla în gură cu tot cu muguri şi, te rog, nu-l mai scoate de acolo.

  8. mugur de fluier 17 Decembrie 2009 la 16:30 #

    Esti o tipa faina si ma inclin in fata acestei atitudini asa de transante si intrasigente.Am crezut ca studentii sant mai destepti si mai toleranti dar m-am inselat.Nu ma mira ca sant autori de crime, sinucigasi,duplicitari etc.Umanismul este expresia unui acord intre
    cultura si civilizatie.Teoria cunoasterii sta la intersectia dintre lo
    gica si psihologie.Cand am sa vreu sa mor am sa te chem pe tine sa ma
    strangi de coaie si sa apesi pe tragaci si sa-mi pui fluierul in gura
    in acelasi timp.Dar numai daca ai fluierasul in erectie.Hai pa ca esti
    buna rau de tot.

  9. Carmen Corina 17 Decembrie 2009 la 16:32 #

    😆 Cu mare plăcere. Sunt acolo. Să mă anunţi.

  10. mugur de fluier 18 Decembrie 2009 la 23:15 #

    Cand o sa fi bunicuta am sa te chem daca nu uit.Si nu lua prerogativele
    LUI ca s-ar putea sa comiti un sacrilegiu si cu Providenta nu te joci.

  11. Ada 19 Decembrie 2009 la 23:20 #

    looooooooool. ce e aici? impuscaturi, coaie, fluiere. voi ati dat in mintea lu Basescu;)

  12. afreuda 23 Decembrie 2009 la 23:55 #

    Ada? e Ada cunostinta noastra comuna sau e alta Ada?

    🙂

    Kuss!

  13. Carmen Corina 31 Decembrie 2009 la 12:56 #

    Ada, pai da, pana nu ne da el vreun pumn in figura, dam noi in mintea lui. Ne identificam cu agresorul, cum s-ar spune… :-j

    Anamaria: cine altcineva?! Hihi, iar ai scris de multe ori numele ei. Te sarut (as spune „va” dar Ada is so not girlish).

  14. Ada 2 Ianuarie 2010 la 21:18 #

    N-oi fi eu girlish insa sunt childish asa ca vreau pupata! Astept!

  15. Carmen Corina 3 Ianuarie 2010 la 00:29 #

    :*

  16. afreuda 3 Ianuarie 2010 la 00:36 #

    Te pup si io si io!

    Si pe tine Carmen!

    felicitari pentru postarile de pe Cafe Gradiva. Ai aplomb nu gluma. 😉

    tot asa! 🙂

  17. afreuda 3 Ianuarie 2010 la 00:38 #

    Auzi, Carmen, de ce zici ca Ada nu e girlish? Stii ce misto s-a tuns? Chiar zici ca-i femina/feminina/femela/femeie/woman. 😉

    Disclaimer: urasc termenul de ‘girl’. Nush’ de ce. Probabil ca are legatura cu traumele mele din copilarie, dar sa nu intram in detalii. 😉

    Ne vedem pe 8 da?

    Kuss!

  18. Carmen Corina 3 Ianuarie 2010 la 00:40 #

    Mersi!

    An Nou fericit!

    Sa fie unul psihanalitic… Tu sa vezi divanul de oricate ori poftesti, eu sa il simt sub fundul meu (de preferinta subtiat) pentru prima data.

    Kiss back.

  19. Carmen Corina 3 Ianuarie 2010 la 00:46 #

    Nu stiu cum s-a tuns, mi-a spus ceva, dar abia astept sa o vad ca sa constat. Te cred pe cuvant.

    Da, probabil are legatura cu traumele tale. Si nu, nu vreau sa intru in detalii. Sunt cumintica.

    Sigur. Ne vedem pe 8. O sa descarc „Pe aripile vantului”, nu l-am vazut inca, ever. Shame on me, i know. In rest ce mai aveam de pregatit?

    Ar fi misto sa scrii un post pe grup cu temele de seminar, eu una nu am mai ajuns sambata sa le aflu, si poate multi dintre colegi sunt in aceeasi situatie.

    Daca ai fi draguta… 🙂 And u are! In a girlish or non-girlish manner.

  20. Carmen Corina 3 Ianuarie 2010 la 00:48 #

    Haha, un lucru stiu sigur: Ada nu voia sa fie feminina. Dar frizerita i-a tras-o. Hihi. Ma opresc, ca daca mai folosesc onomatopee fac ca gaina. 😆

  21. Carmen Corina 3 Ianuarie 2010 la 00:50 #

    Ce-mi place cum wordpress-ul imi evidentiaza comentariile cu o culoare de fond speciala. E minunat, minunat. Ca si cum ti-ai auzi numele strigat de o mie de glasuri, dar cu aceeasi rezonanta magnifica, inconfundabila, perfect imitabila: Carmen, Carmen, Carmen…

  22. Carmen Corina 3 Ianuarie 2010 la 00:52 #

    Trebuie sa ma apuc sa scriu posturi de sine statatoare, sau mailuri, sau chestii, se vede ca sunt nev, si nef, si poate pt ca sunt nef sunt nev, dar asta deja e alta problema.

  23. Ada 3 Ianuarie 2010 la 20:50 #

    Orice comentariu e ok cat timp contine numele meu. Am zis!

  24. afreuda 4 Ianuarie 2010 la 13:40 #

    @Carmen: he he! ai si tu oleaca de narcisism legat de numele tau. E frumos. Are o sonoritate foarte placuta. 🙂

    Mai avem de pregatit ‘Cu fiecare zi mai aproape’ de Irv & Ginni.

    Sper (ca tot veni vorba) sa-mi pastrez divanul psihanalitic sub… spate :lol:, ca la cati bani am de dat si la cati bani am pe partea-ilalta a axei 0x… cine stie ce se va intampla. Cred ca zboara inainte fara mine, purtand pe aripile sale sute-mii de alti pacienti spre portile raiului.

    Doaaamne, ce am spuuuus!

    Eh, imi revin eu cu banii (sper), n-am grija. (yeah right!)

    @Ada: Ada Ada Ada.
    Phiuh, acum, comentariul meu e OK. doamne, ce ma speriasem.

    Caaaarmeeeen! Ada tocmai m-a sunat, zicea ca se duce la Radauti. Am parat-o! Na!

    😉

    Kuss!

  25. afreuda 4 Ianuarie 2010 la 13:43 #

    A si… succes cu filmul ala. Eu l-am vazut de cateva ori, dar as vrea sa-l mai vad odata inainte de maaaaaarea dezbatere.

    Vreau sa-l interpretez pe Butler ala, sa vedem de ce-i asa de tantalau la sfarsit. 😆

    Hai, vezi-l si tu si sa vorbim despre el. Eu avusesem in intentie sa ‘dovedesc’ romanul (ca, spre rusinea si a mea, nu l-am citit inca), dar… n-a iesit de nicio culoare. Oricum, stii vorba aia: mai e timp. 😆

    Kuss!

  26. afreuda 4 Ianuarie 2010 la 13:45 #

    A, si, pentru scoala, pentru cerc mai avem nus ce articol cu cancerosi, nu mai stiu acuma, dar ma uit si iti spun. E pe grup, in orice caz.

    si… vine stresiunea. Brrr. Are u ready, are u ready? 😆

  27. Ada 5 Ianuarie 2010 la 15:36 #

    Helloooo, voi va pregatiti de zor si mie mi-ati spus sa vin cu mana in buzunar! Vretzi sa-mi inchideti gura, a?
    Ce ma parasti ma? Vrei sa te parasc si eu?

  28. Carmen Corina 5 Ianuarie 2010 la 16:56 #

    Ce sa-ti inchid gura Ada… ca nu am vazut inca Pe Aripile Vantului, nu am citit articolul cu cancerosii, nu am citit cartea lui Yalom. Deci cred ca sunt mai mari sanse sa-mi inchizi tu mie gura :(. Te simti bine la Radauti? Am fost si eu cand am avut Olimpiada Nationala de Istorie, ne-au plimbat aia pe acolo. Am mancat mai bine decat in Suceava, asta tin minte 😆

  29. Carmen Corina 5 Ianuarie 2010 la 17:12 #

    Anamaria, si comentariul asta trebuie sa contina the name that should allways be spoken: Ada a spus ca nu are o sonoritate placuta, au contraire 😥

    Of, Of, Of, cum sa zic, cum sa indraznesc… Pretty please, imi imprumuti si mie de vineri pana sambata cartea lui Yalom, sa o citesc pe tren? Te implooor. Chiar nu am de unde sa fac rost, pentru ca nu am bani acum sa-mi fac abonament la BCUB, iar astia de la biblioteca Titului s-au zgarcit sa o achizitioneze. Bine, daca nu a aruncat-o cel al carui nume shall not be spoken.

    Nu ma stresez atata pentru sesiune. Cred ca o sa iasa bine. Am mai citit pe ici pe colo, prin partile neesentiale, adica ce mi-a placut mie, dar recuperez. Cand ne intalnim o sa te stresez cu ce avem la fiecare, pentru ca pun pariu ca sambata s-au discutat chestii importantissime, iar eu nu am putut sa ajung din cauze care nu au depins de mine.

    Habar n-aveam ca exista si cartea „Pe aripile vantului”. Hmm… eu mai degraba as dovedi romanul decat filmul. Iar Butler ala, sper ca e simpatic, dar nu atat de tare incat sa-mi abata atentia de la Scarlet, ca parca pe ea trebuia s-o analizam.

    Ce simpatica ai fost cu divanul zburator! Am ras. Vezi daca te-ai ocupat de Ginny in loc sa vezi cum faci rost de un genie care sa-ti indeplineasca fiecare dorinta materiala si meschina?! La un genie inspirational ma refer, desigur. 😛

    Kiss

  30. afreuda 6 Ianuarie 2010 la 12:59 #

    @Carmen: 😆

    Da sa stii ca de Ginny chiar m-am ocupat. Am pus cartea in geanta. Ma gandeam sa nu o mai car, dar… daca mi-ai cerut-o ti-o aduc. Veeezi ce fac eu pentru tiiine? 🙂

    Si da, Pe Aripile Vantului a fost mai intai roman. Asnoapte m-am apucat de el, ca inca nu l-am citit, in schimb filmul l-am vazut de cateva ori. Ii zic pas de data asta.

    Hmmm… zici ca tre s-o analizam pe Scarlett… Nemultumitor. Eu ma identific cu ea, si m-am analizat destul. Hrmpf. Vroiam sa-l analizam pe Butler. E foarte… nu i-as spune ‘simpatic’. Decat daca simpatic ti se pare tipul ala din reclama la Malboro. Ala care tot calareste salbatic. In fine, nu tipul ci… ‘tipologia’.

    Eh… discutam la scoala.

    @Ada: vezi ca-ti aduc si tie ‘Eseu despre orbire’. Poate nu uiti (mwhahahahaha) sa imi aduci si mie vdz-ul. 😉

    😆 ce bine suna… ;))

    Kuss!

    Anamaria

  31. Carmen Corina 6 Ianuarie 2010 la 22:20 #

    Mersi muuult Anamaria! I will be forever grateful. 🙂

    Nu stiu daca as mai avea timp sa iau de la biblioteca Pe Arpile Vantului, presupun ca nu. Dar vad ca te preocupa performanta academica. Ce sa faci, te mai si sacrifici, mai citesti si o carte interesanta sau mai vezi un film bun, si alte chestii :D. Dinca ne-ar pune sa vedem filme cu vampiri sau ceva!

    Pai e bine daca te identifici cu ea. O sa avem niste interpretari fructuoase din partea ta.

    Ador salbaticii. Imi place de tipul din reclama la Marlboro, cu toate ca fumam Kent Blue. Pacat ca nu se mai dau reclame la tigari la TV. Pt Dunhill negru cine ar fi facut reclama? Un negru presupun. Unul mare si facut. Sau 20 de negri mititei. 😆

  32. Ada 7 Ianuarie 2010 la 14:39 #

    @Ana – VDZ, sa traiti!;)
    @Carmen – ai cautat-o pe torenti?

  33. Carmen Corina 7 Ianuarie 2010 la 15:04 #

    Hehe, am si gasit-o. Dar nu pot sa o citesc de pe calculator. I just can’t. M-am chinuit cateva ore sa gasesc subtitrarea la film. Si tot nu am facut rost, am una usor decalata. Si nu, nici film fara subtitrare nu pot sa vad, desi stiu engleza. Cred ca e genul care ma enerveaza oricum. Chiar nu am chef de el. Bleah. Scarlett asta e o mironosita. Fuck her. Cred ca de asta avea nevoie. 😆

  34. luci 28 Mai 2010 la 16:28 #

    Poftim, se alege praful de tot! Noroc cu pisicile care ne mai înveselesc! 🙂

Lasă un răspuns

