Note to Self

15 Oct

     Aș scrie toată ziua despre lecturile mele. Observ că îmi place la nebunie chestia asta, nu e nimic mai plăcut decât să citesc cuibărită în fotoliu, care e întors către pat, cu pisica ce îmi stă pe mână până îmi amorțește, dar nu mă îndur să o dau la o parte, sau îmi încălzește iubitoare și fidelă picioarele. Iar crearea acestui mic univers în jurul operei, care urmează după aceea, este o activitate captivantă, acaparatoare. Un grand amour, cum ar spune o fostă iubire (oare cum se zice ”fost/ă” în franceză?). Dar mai am lucruri inodore, insipide, incolore de făcut, pentru că responsabilitățile vin ca niște hiene la omul cu o stare putredă de fericire, mai bine zis himera ei, care își dă și ea duhul, în suspine letargice. Revin pe la sfârșitul săptămânii viitoare.

     Oh, and this is my cat :). Cat female readers rule, buhuhu! Are niște ochi foarte expresivi și seamănă cu uRMa, i-ar putea fi chiar bunică, deși Craiova e departe. Fără glume despre siluetă, privirea este cea mai importantă, și personalitatea fermecătoare. Adoră cărțile, nu poate să doarmă pe birou dacă nu simte o copertă sub blăniță, dar nu prea suportă edițiile cartonate. Deh, își dă seama că este o strategie de marketing gen editura Trei. Aia care îmi sufocă mie creativitatea cu traduceri, dar apreciez mai mult literatura și libertatea de expresie după aceea, tot răul spre bine. Și este acesta un articol cu o pisică în el, pe un blog despre cărți? Ăăă, daaaa… Oops. Ce să fac dacă persoana mea nu este suficient de interesantă?

2 răspunsuri to “Note to Self”

  1. ionuca 15 Octombrie 2010 la 10:03 #

    uRMa e la origini din Drăgășani. Eu zic că orice e posibil :))

  2. celmaiprostomdinlume 19 Octombrie 2010 la 15:24 #

    I guess girls just love to upload photos with their pussycats on the web

Lasă un răspuns

