Toate clipele irosite…

16 Oct

     ”Din păcate, cearta pe care o am cu ceva e cearta cu timpul. Timpul seamănă cu un pat al lui Procust, care se tot micşorează, mai ales de când internetul îmi ocupă o mare parte din viaţă, internetul e cel mai mare cronofag. De aceea mi-am şi propus să-mi limitez plimbările pe internet. Dacă există un furt pe care nu-l poate calcula nimeni, este furtul pe care internetul îl comite zi şi noapte. Internetul e un instrument de lucru fără de care nu m-aş mai putea descurca. Însă, dincolo de faptul că e un instrument de lucru, el exercită o seducţie permanentă şi nu ştii când ai alunecat dintr-o căutare într-o plimbare de plăcere a ta şi atunci am început să fiu foarte circumspectă cu domnul internet şi să încerc să-l cronometrez, să cronometrez ceea ce, de fapt, nu se poate cronometra.”

Denisa Comănescu – revista Flacăra, februarie 2008

Un răspuns to “Toate clipele irosite…”

  1. No Mo' 19 Octombrie 2010 la 22:51 #

    ‘na seara.
    Daca ai aprobarea activata, te-as uga sa nu publici ce e mai jos, nu de-alta, dar e doar un raspuns, neavand nicio legatura cu „A la recherche du clipe irosite”.
    De „Luni de fiere” ai scris p-aici?
    Acum raspunsul in sine:

    :)) Am facut atata scandal c-ai ajuns sa te intrebi „cine pizda ma-sii e asta, ma?” ? Eu nu-s in general pus pe scandal, iar astazi comentariul ala a fost indreptat impotriva postarii. Ce-ai zis tu, doar m-a iritat suplimentar 🙂
    Sa stii ca ce-ai facut tu am facut si eu. Si mi s-a parut cam dubios. Adica, de la carti si psihanaliza la ce-ai scris pe Pitici… era cel putin dubios. In fine.
    Seara buna 🙂

    Ah… apropo de psihanaliza. Cred ca daca citesti anume postari de pe-aici, poate-ai sa constati c-as fi un bun subiect de studiu… caz clinic, ce mai…
    Cred c-o s-ajungem sa ne iubim, daca tot ne placem :))
    A venit unul dupa mine pe Pitici acolo, pe langa care eu am fost finut :))

    http://gandurifeliate.blogspot.com/2009/11/anxietatea.html

    http://gandurifeliate.blogspot.com/2009/09/panica.html

Lasă un răspuns

