Moarte pentru părinți

8 Noi

Mi-au întins o lumânare groasă,

Părea făcută din carnea ta cerată,

Mi-am aprins țigara suptă între dinți,

Am picurat-o pe rănile deschise

Și-am lăsat-o să-ți topească fermoarul de la pantaloni,

În mâinile de-acum împietrite și grele

Care-ți oblojeau umflăturile matinale.

Au venit să îmi ceară și lacrimile,

Strop cu strop de dejecții apoase,

Aș strânge o linguriță din astea,

Singurul lucru creativ din viața ta,

Tot atâta spermă slobozită într-o peșteră seacă.

Dar viermilor nu le place amăreala,

Îi voi trata cu ceva dulce și bun,

Ca ciocolata parșivă și păcătoasă

Care mă făcea să îți tremur în brațe

Și să văd în ochii tăi bulbucați, de bipedă râioasă,

Intenții de amorezat infidel

Care-și ține adevăratele daruri în pantaloni

Să nu îl prindă nevastă-sa.

Am băgat limba-n colivă, i-am hrănit prin buzele reci

Căci gura ți-a rămas încleștată

Ca o găoază întoarsă pe dos

Și împuțită de prisosul vorbelor tale,

Într-o ultimă înjurătură.

Viermii-mi șoptesc să vin alături de ei,

Ai o carne foarte gustoasă,

Ori vacarmul din mine pocește cuvintele,

Ca întregul univers să rezoneze

La bucuria ce colcăie-n vintre.

Unde ție ți-au injectat formol,

Eu mi-aș crăpa venele cu heroină,

Nu am nevoie să fiu exaltată,

Mi-ajunge toată moartea din tine.

Esențele cadavrului tău în descompunere

Le-aș pune într-o sticluță și le-aș eticheta

”Mirosuri de tata care nu mai poate să facă rău

deci numai bine”

Și mi-aș unge carnea cu ele,

Înainte de-a o frământa.

-by me-

5 răspunsuri to “Moarte pentru părinți”

  1. No Mo' 10 Noiembrie 2010 la 22:43 #

    Sperma contine fructoza; iar fructoza pe langa zaharoza… a ha haaa.
    Da’ na… eu vorbesc dpdv chimic 🙂

  2. No Mo' 10 Noiembrie 2010 la 22:44 #

    Am vazut ca-n poemul tau e sarata… d-aia zis. Sau e o metafora poetica? 🙂

  3. mary 6 Septembrie 2011 la 03:22 #

    E oribila si inspaimantatoare pentru ca la un momet dat imi povesteai ca ai fost abuzata. Spune-mi ca nu-i adevarata totusi faza cu „Mirosuri de tata care nu mai poate să facă rău
    deci numai bine”. Sau este?

  4. Carmen Corina Gugu 13 Octombrie 2011 la 04:38 #

    A fi sau a nu fi… adevarat. Asta e intrebarea. Suspans. Pauza.
    Ahh, asemenea lucruri oribile povestesc? Lol. Mda, se mai intampla.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Voma numită ”Rugă pentru părinți” « Litere Pervazive - 8 Noiembrie 2010

    […] asta am luat ceva overdose de creativitate mizerabilistă, însă în următoarele posturi (1 + 2), fiindcă nu vreau să fie contaminată de gunoiul […]

Lasă un răspuns

