Preludiu morbid

8 Noi

Sicriul care adăpostește trupul erect

Îl mângâi cu degete fremătătoare,

Bocitoarele topesc sentimente călduțe

În frunte cu femeia care și-a legat de gât nu un ștreang,

Ci basmaua întunecată de fumul negru și gros

Cu care îți conserv amintirea.

Cosițele mele lungi ți-ar fi gâdilat urechea,

Dacă nu ar fi astupat-o zgomotele albe,

Iar țesuturile inerte ar fi tresărit și ele,

Căci am scobit după sânge bătrân, închegat.

Ura-mi luminează întreaga odaie,

Fiecare celulă care s-a stins în tăcere,

A deversat vitalitatea-n flămânda de mine,

Și o molfăi în extazul plăcerii funebre.

A trecut prin orificul învăpăiat,

Prima hrană caldă din copilărie,

Când lingura-mi scăpa printre mânuțe,

Și-o așezai la loc s-o duc la buze.

Flacăra pârjolește părul din nas,

Duhoarea intră în branhii,

Miroase a piele arsă de tumultul morții grăbite din tine,

Acolo unde reușeai doar să o înnegrești,

În contact cu dragostea mea reinventată,

Din dorințe blamate,

Care făcea încheieturile să zvâcnească,

Și-ți strângea palmele în pumn,

Și-mi strângea neputința ca în burta mamei.

-by me-

2 răspunsuri to “Preludiu morbid”

  1. No Mo' 9 Noiembrie 2010 la 00:27 #

    Esti dusa bine… 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Voma numită ”Rugă pentru părinți” « Litere Pervazive - 8 Noiembrie 2010

    […] asta am luat ceva overdose de creativitate mizerabilistă, însă în următoarele posturi (1 + 2), fiindcă nu vreau să fie contaminată de gunoiul […]

Lasă un răspuns

